Om je product en/of dienst te kunnen verkopen, is het belangrijk dat je doelgroep weet wat je ze kan bieden. Ze moeten je kunnen vinden en je aanbod steeds beter kunnen leren kennen. Ze moeten weten wie je bent en waar je voor staat. Goede marketing en communicatie (MarCom) zijn dan ook onmisbaar voor je onderneming. Maar waar vind je je doelgroep? Welke middelen heb je nodig om je klanten te benaderen? Hoe weet je jezelf te onderscheiden van je concurrenten en op te vallen bij je doelgroep? In deze module gaan we aan de slag met jouw MarCom.
Leerdoelen
Aan het einde van deze module:
- heb je de klantenfunnel die jouw klant doorloopt omschreven;
- heb je concreet gemaakt wat je acties gaan zijn om jouw MarCom stevig neer te zetten en heb jij de eerste acties van jouw MarCom plan al uitgevoerd;
- weet jij met een overtuigende elevator pitch je onderneming in 60 seconden neer te zetten;
- ken je de 7 sleutels voor een onweerstaanbare website en weet je hoe je hoe je deze in gaat zetten om je eigen website onweerstaanbaar(der) te maken.
De zeven stappen van toekomstgericht ondernemen
Deze module is een onderdeel van het online business-coachingsprogramma De zeven stappen van toekomstgericht ondernemen. Een intensief programma voor ondernemers in de zorg-, welzijns- en sportsector die willen doorbreken met het eigen ideaal tot succesvol en duurzaam ondernemerschap.
Het programma bestaat uit de volgende stappen/modules:
- Stap 1: Het plan
- Stap 2: Jouw eigen verhaal
- Stap 3: Jouw doelgroep
- Stap 4: Het unieke aanbod
- Stap 5: Het bedrijfsmodel
- Stap 6: Marketing en communicatie
- Stap 7: Het leven in balans
De modules zijn zowel opeenvolgend als afzonderlijk te volgen.
Tip: Wil je alle zeven stappen volgen? Wanneer je alle zeven modules tegelijk afneemt, krijg je één module t.w.v. €125,00 gratis! Klik hier voor meer informatie en/of om je in te schrijven.
Course Features
- Lectures 14
- Quiz 0
- Duration 2 weeks
- Skill level Alle niveaus
- Language Dutch
- Students 1
- Assessments Yes